En aning sänkt.

Jag känner mig rätt sänkt idag.
Ja jag brukar försöka tänka att det här med Hugos dåliga sömn kommer bli bättre, att det bara är en fråga om en kort tid då de är så här illa.
Men ja när sömnbristen är som värst så kan vem som helst lacka ihop och känna sig på bott.
Nio månaders sömnsvårigheter då man blivit väckt minst varannan timma tar på krafterna helt enkelt.
Men det måste ju vända snart eller? Inte kan det hålla på förevigt liksom..
 
Höstigt ute idag, öppnar alltid och vädrar på morgonen i sovrummen, och idag blev det minsann iskallt i rummet på två röda. Dags att införskaffa sig höstkläder till alla i familjen.
Hujeda mig.
 
Förlåt för bittert inlägg, men är sååå trött på folk som låtsas att allt jämt är rosenrött och tar allt jämt med en klackspark. Varför inte bara erkänna att ibland är det förbannat tufft?
 
Godmorgon på dig och hoppas du sovit gott.
 

Kommentarer
Lina

Testa en natt att Hugos pappa tar han på natten och försöker får han somna. Vet en kompis vars hennes barn hade oxå sömsvårigheter men så gjorde de så en natt och därefter har barnet sovit hela natten, om ni inte försökt kanske det är värd att försöka?

2012-08-28 07:57:21
fiffi

beundrar dig för du verkar så stark och ha tålamod. leah är inte ens 2 mån och jag känner att jag inte klarar av detta. så hos oss är det verkligen inte rosenrött. tänker alltid på dig så fort jag känner mig trött och irriterad!

2012-08-28 09:10:34
Yohannas.se

Herregud, jag hade varit långt förbi bitter!! Har han ALDRIG sovit en hel natt menar du???!! Har ni pratat med BVC och verkligen sugit in lite konkreta råd som ni testat? det låter ju jättejobbigt :(

2012-08-28 09:39:32
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Mamma till William och Wilma

God förmiddag.Inte alltid lätt att vara små barns föräldrar..Hoppas att du får en bra dag som möjligen..ja hösten bara kom från ingenstans..mysig bild..kram kram

2012-08-28 10:47:15
URL: http://blondis81.blogg.se
Mamma till William och Wilma

Jodå jag har fått sålt en del av kläderna..tipsa gärna till dina vänner som väntar eller behöver barn kläder..kram

2012-08-28 10:47:51
URL: http://blondis81.blogg.se
PATRICIA - mamma till Wilja & Novalie

Hej :) Klart att de kommer! så hade jag också med Wilja, hon helammade också.. länge, därför är de en frihet med ett barn som inte tagit tutten. På gott och ont, märker hur otroligt stark pappa och dotter relationen är.. Något som jag alltid saknat innan! KRAM

2012-08-28 20:55:14
URL: http://mammasangel.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0