En dag för Ebba.

Godmorgon!
Eller det där med god kan disskuteras eftersom Hugo börjar bli förkyld så har han vaknat ännu mer än vanligt (sisådär en gång i timman) - Trött.
 
Är det bara jag som upplever det lugnare bland bloggarna? Färre inlägg och färre kommentarer, riktigt tråkigt måste jag säga.
 
Hursomhelst, gårdagen var underbar.
Ebba njöt så otroligt över att vara där på landet och borsta hästar och rida. Hon låg i boxen på rygg och bäddade bland spånet och är inte det minsta rädd för lite smuts.
Helt orädd bland hästarna är hon dessutom, förstår ni hur nöjd jag är som "hästtjej"? Kanske kan bli ett gemensamt intresse i framtiden.
 
Nu längtar jag verkligen efter möjligheten att bo sådär, tystnaden och möjligheten för alla djuren
(djurvän som jag är)
Nåväl inte omöjlig dröm, bara att körkort är ett måste!
 

Kommentarer
Michaéla

Jag tycker också att det blivit mycket lugnare på bloggfronten. Inbillar mig att det kan ha med Instagram att göra, där det händer desto mer hela tiden. :)

2012-08-16 09:05:59
URL: http://michaelaarehn.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0