En regnig start.

Men regnet öser verkligen ner !
Inte alls skoj att vakna till mörker och höra hur det smattrar mot takfönstret, då har man ännu mindre lust att kliva upp ur den varma sängen.
 
Får göra de bästa utav dagen istället, ett besök på leklandet kanske?
Även om jag tycker stadens lekland är väääldigt tråkigt, så uppskattar nog Ebba att få härja av sig lite.
Fortsätta det eviga städandet här hemma och hoppas att man nån gång känner att det är rent?
Ni märker vilka roliga planer jag har för denna dag ;)
 
Vad gör ni när regnet öser ner ute? Och man ändå måste sysselsätta barnen på något vis?
 
Dags för lördagsfrukost! Johan berättade just att att äta ett ägg varje dag är lika illa som att röka massa cigg dagligen om man tänker på åderförkalkningar. Känns tryggt eftersom ägg hör till min dagliga frukostrutin, något säger mig att jag får bryta mitt mönster.
 
-Godmorgon, bjuder på bilder från gårdagens soliga lekparkshäng.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0