Ett försök till att packa.

Vilken dag, känns som den vart jättelång och aldrig tar slut!
 
Johan är iväg och tar såndär handledarkurs som han måste gå för att äntligen ska kunna börja övningsköra och ta körkort. Vilken lyx det kommer bli om en av oss i familjen har möjlighet att kunna köra. Bara en sån grej som nu när vi ska till båten imorgon så måste vi ordna skjuts, tur vi har en underbar familj som ställer upp och kör så vi slipper kånka med allt på tåg o spårvagn.
 
Försökt mig på att packa här hemma och de går sisådär, känns inte som om jag får med mig vad jag behöver. Vill inte komma fram och inse att jag glömt något (även om det bara är för en natt och finns affärer även i Fredrikshamn) Haha kanske är ett litet kontrollfreak utan att själv veta om det?
 
Dags att lägga Ebba och sedan fortsätta titta på mina lappar så allt verkligen är med i resväskan (även om jag redan kollat flera gånger) Haha!
Inom snar framtid kommer dessutom ny bloggdesign upp (äntligen)
 
- Godkväll finingar!
 

Kommentarer
maria

Spännande!
Ha det så mysigt på semestern!

2012-08-07 19:39:50
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se
carina-synskadad fyrabarnsmamma

Ha en riktig skön och mysig semester kram carina

2012-08-07 20:35:06
URL: http://ccarinanilsson.blogg.se
Augustifamiljen

Oj, jobbigt att inte ha körkort ändå. Hoppas det går fort och lätt att ta bara :)

Härliga semesterbilder förresten!

2012-08-10 21:04:28
URL: http://augustifamiljen.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0