Födelsedagsfredag!

Fredag - Wihoo!
Idag fyller alltså Johan 25 och jag ska försöka mig på ett bak idag. Vad det blir ännu har jag inte bestämt mig för ännu.
Bakning som inte ens är min starka sida, får satsa på att göra någon god mat också tills han kommer hem ikväll.
 
Ebba har inga fler prickar, men jag tänkte nog ringa vårdcentralen o be dom ta en titt. De kliar och jag vill veta vad det är. Om det är vattkoppor (vilket jag inte tror) så måste man ju undvika folk och det gör inte en social människa som jag i onödan om man säger så.
På ett sätt hade det ju vart skönt om hon fick det och ha en barnsjukdom avklarad senare, men samtidigt vill man ju inte ha sjuka barn.
 
Dags att ordna lite frukost till mig och barnen så energin kommer åter.
Hoppas ni fått sova bättre än mig.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0