Första lördagen i Augusti.

Godermorgon alla ni, sovit gott?
Lördag och klockan står i detta nu på 06:36, sovmorgon för mig hade vart att få sova till 07.  Har egentligen inga problem med att stiga upp runt sju snåret alls, bara jag få sova ordentligt på natten. Jag är ju mer än morgonmänniska, om kvällarna runt 22 så sover jag som en stock ;)
 
Hugo underhåller sig just nu med att jaga kattungen, kattungen i sin tur tror att han leker och anfaller då händerna på Hugo vilket inte känns direkt så lämpligt.
Söt som socker är kattskrället dessutom, de är väl iofs alla djur barn? Känns ändå bra att jag räddat honom, hade han inte fått komma hit så hade ju han inte varit vid livet nu.
 
Dags att fortsätta hinka kaffe så jag blir människa någon gång.
Ha en trevlig helg , och njut som bara den av ledigheten!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0