Fredag med hopp om besök.

Wihooo - Fredag!
Veckorna går verkligen med en himla fart, samtidigt som jag tycker dagarna i sig går långsamt. Så hur hänger det ihop egentligen?
 
Ebba sov inte hela natten i tältet, fast hon sover ju visserligen inte hela nätter i sin säng heller utan kryper efter några timmar över till sin pappa som sover på madrass på golvet. (Ja vi turas om om barnen och tar ett var)
Men hon vill minsann sova där igen, och jag förstår henne för det såg ganska mysigt ut där inne efter att hon donat o fixat.
 
Hoppas kunna lura hit någon på fika och umgänge idag. Dagarna utan att träffa någon går lite väl långsamt för min smak. Dessutom kan jag ju erbjuda kolakakor till kaffet eftersom vi underhöll oss med att baka igår eftermiddag ;)
Är väldigt tacksam jag har många vänner med barn som är hemma o är mammalediga samtidigt. För att vara hemma helt själv och inte ha någon att umgås med om dagarna måste ju göra att tiden går ännu långsammare.
 



 

Kommentarer
Maria - mamma till Liam ☆

vilken fin kakburk :)

sv; vet inte om jag får gå ut med det än. men om några veckor kommer reklamen ut :)

2012-08-31 08:24:17
URL: http://fashionstars.blogg.se
Augustifamiljen - nu är vi fyra

Mysigt att sova i tält! Det har vi inte hunnit testa med barnen än faktiskt :)

2012-08-31 13:53:16
URL: http://augustifamiljen.blogg.se
Stina

P måste ha bilen till nått o tåg är inte va ja e sugen på direkt :( det får bli nått hör i staden istället.. Som vanligt :(
Hoppas ni får en superdag!

2012-08-31 19:20:49
URL: http://Stinaohugo.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0