Fredag morgon.

Jag kramar ur de mesta ur regnfria dagarna. Att sitta inne en heldag och bara slappa eller göra nödvändigheter går verkligen inte. Hur gör folk? Slappa? "skönt med en hemmadag" ?
Hur fördriver man 12 timmar HEMMA? Nej jag förstår inte.
 
Igår var vi ute hela dagen, började med att promenera upp till mormors kolonilott där vi plockade av lite blommor men även färskpotatis och rödbetor. Lite lyx att ha färska blommor på bordet faktiskt och de gör ju såå mycket för mysfaktorn.
Hem o fick mat i magen och vidare till lekplatsen där vi mötte upp massa vänner. Lek och bus och massa frisk luft på tror jag på för att hålla barnen så friska som möjligt.
Följde med en kompis hem och blev serverad smörgås med stekt ägg och en kopp kaffe, när tusan åt jag något sådant sist?
Bästisarna fick dessutom avsluta dagen med cirkus medan jag och Hugo vandrade hemåt igen.
 
Tur man var ute igår för idag är det återigen höst ute.
 
Godmorgon kära vän!
 

Kommentarer
Hanna Karlsson

Vad mysigt!

2012-08-03 08:31:43
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
LIIV - vanlig men unik

härligt med en heldag ute med en massa kul :) håller med, älskar att ha nyplockade blommor hemma.

2012-08-03 10:12:22
URL: http://liivahliin.blogg.se
La Candida

Fattar inte heller hur man överlever dagar med barn inomhus om man inte absolut måste. Läser ofta om många som nästan "skryter" om hur avslappnade attityder de har och minsann inte jäktar runt en massa utan myyyser hemma. Hur fan gör dom?

2012-08-03 22:23:26
URL: http://vimorina.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0