Fredagen börjar NU!

Men hallå? Jag publicerar och skriver om semestern och inte ett minsta lilla avtryck från mina fina läsare? :(
Nya designen är ju uppe nu med, vad tycks? Den ska fortfarande fixas lite till men denna får vara uppe tillsvidare. (tryck f5 om den en visas hos dig)
 
Dags för morsan och göra fredag nu minsann. Fredagsmys i form av de obligatoriska chipsen,ostbågarna och den ljuvliga cola zeron.
Ljusen är tända, mysbrallorna är på, ett av två barn sover och jag är redo!
 
NU tar jag fredag kära vänner (precis som kattungen Texas verkar gjort med nyligen)
 

- Trevlig start på helgen!
 

Kommentarer
Anna

Gillar din nya header, den är jättefin! Verkar som ni haft en underbar minisemester.

2012-08-10 21:05:02
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Millan

Synd bara att cola zero är mer onyttigt än vanlig cola. Aspartam så det står härliga till! Drick en halvliter vanlig cola istället:)

2012-08-11 09:24:59
Yohannas.se

Jag har nyligen lagt till dig, vilket gör att när jag nu kom in på din blogg så blir jag förvirrad.. vilken blogg var nu detta? hahaha... så märkligt... (pga att du gjort om designen alltså) Måste kolla bakåt i arkivet så jag känner mig hemma igen :)

2012-08-11 22:39:29
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0