Kaos var de här.



 
Oj en smått kaotisk dag! Vänner på besök, så fem ungar och en massa djur i hela huset. Ni kan ju tänka er ljudnivån när två bebisar turades om att skrika medan de större barnen lekte och vände uppochner på hela Ebbas rum på övervåningen.
Rätt befriande att ikväll få snöra på sig dojorna o ge sig ut på en runda med sällskap av en vän. Men fy fan jag känner mig döende efter några hundra meter. Haha övning ger färdighet gällande konditionen hoppas jag!
 
Lär sova gott inatt! (Om Hugo tillåter mig villsäga)
 
 

Kommentarer
Yohannas.se

Phuuu... jag har aldrig fattat att folk orkar vara sociala med andra småbarn massor på en gång, och ofta också.. huvaligen! Jag tycker det är superjobbigt, skrik - grejor överallt - man får inte prata färdigt en enda mening, osv.. haha.. mygod!!

2012-08-29 22:01:48
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0