Morbror på besök!

 
Brorsan kom på oväntat besök idag till Ebbas stora glädje. Han är verkligen en av hennes idoler!
Helt plötsligt blir allt så högljutt och hon har världens smile på läpparna och gör sig till som bara den. Tror jag får tvinga hit min upptagna bror lite mer, haha för när han väl kommer hit brukar han bara stanna max 30 minuter. (Antar att han kör slut sig totalt på de minuterna) och sedan smiter han iväg och lämnar mig med en unge som är uppe i varv. (Jag ger igen när han får egna barn i framtiden)

Härligt att hon har vår sida släkten så nära, annat är det med Johans släkt som bor i Borlänge.
 
Dags för fredagsmyyyyyyys ;)

Kommentarer
Emelie, Mamma till David och Leah

Vilken fin klänning/tunnika hon har! :D Från lindex?

2012-08-28 12:12:05
URL: http://enmammaskarlek.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0