Morgonens funderingar.

Söndag, helgen är ju förtusan snart redan över!
 
På kalaset igår bjöds det på tårta och kakor. Men nej jag struntade i och baka och köpte faktiskt färdigt , då slapp jag den stressen. Tårtan var förövrigt jättegod!
 
Men jag har ätit så mycket skit det senaste och jag hittar inte motivationen att starta med ordentligt käk igen! Antagligen för att kilorna varken går upp eller ner. Så istället funderar jag på att börja  i andra änden, dvs med träningen. Jag vill så gärna gilla löpning, men de gånger jag testat har jag hatat det. Ska iaf ge de ett nytt försök och skynda långsamt denna gång.
 
Hugo sötnosen kryper omkring i sitt esse just nu. Är överallt han inte ska vara. Ställer sig och plockar ner grejer från bordet, hittar sladdarna och allt annat som är sådär super roligt när man är nio månader gammal. Nio månader, hur är det möjligt att han redan blivit så stor?

Kommentarer
La Candida

Jag gillar inte heller att springa, skittråkigt! Är glad att jag inte "får" göra det för ryggens skull.

2012-08-26 22:59:23
URL: http://vimorina.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0