Ny vecka med Johan hemma.

Godmorgon, här har vi vart igång sedan strax innan 05:30, jag försökte ju desperat få Hugo att somna om men jag visste att det var lönlöst.
Det första Ebba ropar om på övervåningen nu när hon vaknade är att hon verkligen vill till Danmark. Vi har nämligen pratat om att ta en liten minisemester till Fredrikshamn nu under den veckan då Johan är ledig. Badhotellet The Reef besökte vi när hon var 1,5 år och redan då var det riktigt uppskattat. Får se om vi hittar en resa som inte är alltför dyr.
 
Annars hänger regnet i luften och för dagen har vi inga planer, brukar alltid komma på något och göra ändå. Borde gå till skoafärren i stan och köpa vinterskor till mig o Ebba medan det ändå är 50% rabatt för då kan man ju spara många hundralappar.
 
Får se vad dagen har ett erbjuda! Dags att fortsätta dricka sitt kaffe och hoppas på att bli människa snart.
 
Bilder från gårdagens besök av min pappa och Christina - alltid lika uppskattat för Ebba.

Kommentarer
Linda-Mamma till Alfred

Underbart o se sommarbilder när regnet vräker ned här, det påminner om den fina dagen igår;)
Ja haha en riktigt söt buse är han;)

2012-08-06 12:13:24
URL: http://hummingbird.blogg.se
Sofie

Åh så skoj att kanske åka till Danmark! En liten minisemester är ju alltid så skoj, komma bort lite och bara vara! Hoppas ni hittar någon bra och billig resa! Fyndade du några skor?!

2012-08-06 13:45:28
URL: http://blomstertappan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0