Onsdag.

Godmorgon söta du!
 
Kaffet smakar helt otroligt gott just denna morgon (fråga mig inte varför)
Blev ammande inatt men försökte att dra ner på det. Tror jag börjar med att ta bort ammningen på dagen och sedan trappa ner nattetid. Jag orkar inte sluta tvärt helt enkelt.
 
Förklydning här hemma och Ebba låter som en annan unge i rösten! Haha låter faktiskt lite lustigt. Nåväl ingen rinnig näsa eller hosta så dagis får hon gå till ett par timmar idag ändå.
Hade det inte vart för att Hugo ogillar att åka vagn längre stunder så hade ju det vart perfekta tiden för en längre promenad medan hon ändå är iväg.
 
Lekplatshäng planeras efter lunch tillsammans med en mamma som har en son jämngammal som Hugo. Ska bli skoj och se dom tillsammans igen och förhoppningsvis kan man fånga sötnosarna på bild.
 
Nu är det dags att äta frukost och så får jag titta på Ebba som uppträder här för mig. Haha hon älskar att synas , se bara bilden från Danmark!

Kommentarer
Våran Lycka - vecka 36

Det är ju ganska enkelt och stå här nu innan man vet vad som komma skall och säga - NEJ NEJ men jag är inte helt främmande för sprutan om de blir outhärdligt men i den mån det går så vill jag klara mig utan.
Vet ju att blir de för tufft så går ju personalen in och talar en "tillrätta"

Hoppas ni får en bra dag!
Har ni lika grått som vi har de?

2012-08-22 09:44:59
URL: http://varanlycka.blogg.se
Stina

Mattias Johansson? Ålder? Jajemen, Uddevalla e staden,, coolt ändå att du dejtat någon härifrån OCH från Gnosjö där ja är ifrån från början! hahahaha...Göteborg e ju halva vägen ja,, kanske ses på liseberg lr i slottsskogen?

Tips: när Johan o Hugo känner sig säkrare på varann så byt barn på natten.. Då känner han inte lukten av dig och möjligheten tas bort! De blir ett par tuffa nätter så passa på nån helg när ni e lediga o turas om att ge varann sovmorgon... Men som sagt, Johan måste först känna sig helt trygg och bekväm så han kan föra över det på Hugo.. Annars blir de bara kaos o alldeles för många tårar :(

2012-08-22 11:12:41
URL: http://Stinaohugo.blogg.se
ERINA TOMASON - Wilmers mamma, gravid med nummer 2

jasså där ser man.
jadu att få så tätt kommer såklart vara extremt jobbigt men samtidigt så underbart när barnen kommer bli så nära varandra. Lika bra att passa på när man ändå är inne i rutinerna med blöjbyten osv... sen så mådde jag så otroligt dåligt första graviditeten, jag hade alla tänkbara symtom man kunde ha och jag blev inlagd pga av havandeskapsförgiftning och jag spydde mig igenom alla 40v och foglossning tidigt som jag blev sjukskriven av osv osv... så jag tänkte att det är bara att köra på och få barn nummer 2 avklarat när jag ändå knappt vet hur det känns att må bra. Men denna gången blev det lite annorlunda, jag slutade spy runt v.15 och jag mår fantastiskt nu förutom morgon illamående och tröttheten. men vad är det jämfört med hur jag mådde förra gången. Så jag hoppas värkligen att jag kommer kunna få njuta av att vara gravid denna gången. För vem vet då kanske jag vågar mig på ett barn till sen i framtiden. att jag vågade bli gravid nu efter min första graviditet är ju ett mysterium, men jag vill inte att lilla Wilmer skulle bli ensamt syskon så jag var illa tvungen att våga och då körde vi på nästan på direkten. När Wilmers kolik slutade vid 4mån då vågade vi oss på och köra ett syskon, och precis som med Wilmer så lyckades vi på första föröket :D

2012-08-22 12:26:35
URL: http://erinatomasson.blogg.se
Våran Lycka - vecka 36

Detta va faktiskt första gången på hela graviditeten som jag bada. Har inte ro att ligga haha.
Men nu va de riktigt skönt faktiskt.
Börjar få lite krämper här och där så de får en att slappna av lite extra.

Man får se om man får tillgång t badkaret på FL vet att dem bara har 1 och har vattnet gått så får man inte använda de sa dem när vi va på förlossningsvisningen.

Ja här regnar de oxå och ser ut som att de ska forts även till helgen.

2012-08-22 19:19:31
URL: http://varanlycka.blogg.se
Emma - Olivias mamma ♥

En sån fin jacka!

2012-08-25 08:10:56
URL: http://emmaskoog.webblogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0