Öppna ögonen och se!

Tiden har gått otroligt fort idag, och jag tycker nog nästan alltid den gör det när vädret är fint.
Dock är jag så trött att jag hade kunnat somna stående, så en helg är välbehövlig.
 
Bytte vanliga lekplatsen mot Nolhaga idag och fy tusan vad vacker där är!
Man blir så lätt hemmablind men om man öppnar ögonen så ser man verkligen.
Grusvägen som går jämte ån, de  vackra husen, de stora ekarna och den uppskattade lilla lantgården.
Tycker man borde försöka titta lite mer ofta och inte bara rusa förbi (vilket jag brukar göra)
 

Trevlig fredag!
 

Kommentarer
Becka [fotoblogg]

Jättesöta bilder! :)

2012-08-18 00:19:55
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0