Tips om utflykt.

Torsdag redan ju, det innebär ju fredag imorgon vilket känns förbannat skönt.
Hela kroppen värker idag kan jag lova, dels efter löpningen och dels efter att ha vart vaken och vridit och vändit på mig pga att Hugo vart vaken längre perioder (jag skyller på tänderna) och kombinationen med att minska ner ammningen nattetid.

I helgen är "stora barnkalaset" i Alingsås. Det innebär att hela lördagen är det aktiviteter för barnen. Ebba ser fram emot det mycket vill jag lova.
Musik, hoppborg, Tobbe-trollkar, möjlighet att baka sina egna tårtor (Ja är det en fikastad så är det) Osv...
Så bor ni i närheten så borde ni verkligen komma hit på Lördag! (Stina, något för er familj?:) Perfekt liten utflykt!
Där kommer vi hänga större delen av Lördagen iallafall.

Frukostdags! - Godmorgon.


Kommentarer
erika

Gud så trevligt det lät ! Jag har också en liten dotter som heter Ebba

2012-08-30 12:10:51
URL: http://www.erikasofies.blogg.se
Stina

Å vad roligt det låter.. Hur långt e de från Uddevalla till Alingsås? Kanske borde ta en dagsutflykt :) Pablo har ju ändå match.. (som alltid... *utdragen och djup suck*

2012-08-30 18:26:09
URL: http://Stinaohugo.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0