Dags att försöka skapa lite nya kontakter.

Här hinkas kaffe i mängder!
Ebba har levt rövare inatt och skrikit och vart allmänt sur. Hon har sparkat i golvet och gapat som Lotta på bråkmakargatan typ. Så ni kan ju tänka er hur trött denna familjen är idag?
Tror det har med o göra att vi slutat med hennes napp på natten, hon har liksom somnat utan napp sen snart ett år tillbaka men har om hon vaknat fått ta en av Hugos. Nu är det slut med napp, och det är klart det är svårt och ännu svårare att förstå varför Hugo får ha och inte hon.
 
Idag hade jag tänkt testa på att ta bussen till en öppenförskola i stan, har aldrig tidgare testat men känner mig så otroligt ensam och rastlös så jag måste komma iväg och testa. Lite nervigt är det allt att komma till ett ställe där jag inte känner någon, men förhoppningsvis är folk öppna och man kanske kan få lite nya kontakter.
 
Lussetåget för Ebba igår. Herregud så duktiga dom är! De är så fint gjort allting, nedsläkt så kommer alla små barn gåendes och sjunger luciasånger.
Man står där o blir lite rörd nästan, fina fina barn!
 

Kommentarer
June

Världens sötaste Ebba!

2012-12-11 08:19:39
URL: http://heelqueen.wordpress.com
Linda - bebis i magen

GRATTIS! : )

Återkom till mig så löser vi det med ditt pris:
http://lindablom.se/2012/december/julkalender-2012-10-december.html

Maila helst!

God jul : )

Svar: Åh TACK :D
Emmelie

2012-12-11 12:05:47
URL: http://lindablom.se
Daniella

Var det Noltorps ÖF? Tror jag såg dig/er där idag, kände igen barnen från headern :) (kom in hit av en slump via kommentarsidan hos en annan blogg, så bor vi i samma stad, haha!)

Svar: Haha men va skoj! Världen är liten, ja de va där vi va och kommer säkert gå dit igen - mysigt ställe =)
Emmelie

2012-12-11 16:24:38


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0