En lång söndag.

 
Såhär skoj har vi haft idag. Nej ärlitgtalat denna dagen har inte bjudit på mycket alls och det har ösregnat utanför så vi har faktiskt nästan spenderat hela dagen inomhus. Gjorde oss ett tappert försök att ge oss ut till isbanan i förmiddags men halva isen var full av vatten så vi var bara där 20 minuter innan vi gick hemåt igen i regnet.
Lite nytta har vi fått gjort här hemma under långa dagen, burit ner lite leksaker till källaren som ändå inte anväds och därmed blivit med lite mer yta. Gud vad jag önska det fanns mer förvaringsutrymmen så vi slapp stapla upp allt kring väggarna för då ser det liksom aldrig rent ut.
Ska iaf krypa ner i soffan och kolla Snabba Chash 2 med Johan så fort Ebba somnat, blir ett bra avslut på dagen.
 
Hoppas ni haft en lite mer händelserik söndag än vi =)
 

Kommentarer
Frida - Vita villan

Här har det inte heller hänt så mycket kan jag lova. Men såna dagar är sköna ibland även om jag är väldigt rastlös av mig.
Hoppas ni har en bra kväll!
Kram Frida

Svar: Jag är också VÄÄLDIGT rastlös av mig så jag klättrar på väggarna typ, har blivit lite väl många sånna dagar det senaste tyvärr.
Emmelie

2012-12-30 19:31:20
URL: http://fridsingen.blogspot.com
Josefin -My Happy Days-

Bra söta är ni iaf! Kram och Gott Nytt År!

Svar: Tack detsamma ! =)
Emmelie

2012-12-30 23:00:12
URL: http://landhagen.blogg.se/
Hanna Karlsson

Hihi, vilken kul bild. :-)

Svar: Haha Ebba tyckte de va skoj.
Emmelie

2012-12-31 07:09:14
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0