Här blir det inget tolvslag.

Godmorgon sista dagen på året 2012.
Jag förstår inte vad det är med mina barn och sömn alltså men nästan alltid är det något som strular. Igår när jag la mig i sängen helt slut vid 22 så vaknade Hugo och var vaken i fyra timmar. Låg och gnällde och vred på sig och satte sig upp om vartannat. Om de bara kunde berätta vad det var och inse att man faktiskt mår så mycket bättre av en god natts sömn.
Att sitta uppe till något tolvslag blir det inte tal om alltså, fast det har jag ios inte gjort sedan Ebba föddes. Haha sist jag firade ordentligt var alltså nyår 2007/2008. Sedan dess har det inte vart många knop alls. Därmimot hade jag tyckt det var mysigt att vara några och laga lite god mat och kanske spela något spel. Men detta året verkar det inte bli något annat än en vanlig måndag med kanske lite extra god mat.
 
Dags att hinka i sig mer kaffe och sedan ge sig iväg till Maxi med tusen andra personer antar jag.
Ha en fin sista dag på 2012!
 
Blir att fira med alla våra fyrbenta ;)

Kommentarer
Bloggmamman

För mig blir det också en helt vanlig måndag med lite godare mat ! Vi får hålla tummarna att de små sover trots smällarna !

Svar: Ja det blir samma här =) Hoppas du får ett fint nytt åt.
Emmelie

2012-12-31 11:33:54
URL: http://www.bloggmamman.nu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0