julklappsshopping till morgondagen.

Godkväll, fredag igen ju!
Katten står har och trampar som besatt på min mage och spinner som bara den, så inte världens lättaste att försöka få till ett inlägg denna kväll =)
Glömde helt av att uppdatera imorses, något som verkligen hör till ovanligheterna.
 
Dagen har iallafall gått i ett. Med lite shopping inför imorgon då vi firar liten försenad julafton här hemma med släkten. Efter stan fick vi med oss min syster med familj hem så vi har ätit och barnen har lekt tillsammans.
Vissa dagar hinns bloggen tyvärr inte med helt enkelt och detta är en sådan dag.
Nu ska jag krypa ner i soffan efter jag slått in lite paket och tagit fram fredagsmyset.
 
Trevlig helg på er!
 
Hemmagjord pesto har getts bort i försenad julklapp idag.

Kommentarer
Tovsi

Hon vägde 3645 och var 50,5 cm lång :)

2012-12-28 21:45:47
URL: http://www.tovsi.vimedbarn.se
maria eek

Pesto är ju sååå gott!

Svar: Ja och SÅ lätt att göra tydligen. Har aldrig gjort tidigare men de är ju gjort på mindre än fem min :D
Emmelie

2012-12-29 00:17:53
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0