Lill-lördag.

Godmorgon!
 
Onsdag och mitt i veckan, tycker alltid denna dag känns lite speciell och jag försöker alltid göra lite extra mysigt just denna dag. Godare mat, tända ljus och mys framför tvn till kvällen.
Idag är det dagisdags för Ebba igen och har jag orken så kanske jag sätter mig på bussen med Hugo och besöker öppnaförskolan redan idag igen. Tror de kan vara bra att komma iväg bara han och jag och koncentrera sig helt på honom. Svårt de där när man har fler barn, man vill ge allt till bägge och tror de är bra med egentid med den stora ibland.
 
Dags att göra frukosten och börja plocka lite som redan har kommit fram här på golvet. Alltså ni med barn, känner ni igen detta?
Jag gör inget annat än plockar här hemma och ändå tar de mindre än fem minuter innan de ser ut typ såhär i rummen när barnen härjat.
Haha mina vildingar!
 

Kommentarer
Stina

Vad roligt att du gillade öppna förskolan!

Ja, det där känner ja igen. Nu börjar Millis härja runt oxå o stöka ner så nu blir de dubbelt så mycket plock (om de ens e möjligt)...

2012-12-12 09:47:25
URL: http://Stinaohugo.blogg.se
Stina

Vad roligt att du gillade öppna förskolan!

Ja, det där känner ja igen. Nu börjar Millis härja runt oxå o stöka ner så nu blir de dubbelt så mycket plock (om de ens e möjligt)...

2012-12-12 09:48:00
URL: http://Stinaohugo.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0