Lördag och sjukstuga..

Lördag nu och Ebba är sig själv igen.  Men fy vilken jobbig dag det var för henne igår. Hemska magsmärtor och de höll i sig i mer än nio timmar.
Själv har jag börjat för mig med, men bakvägen och jag hoppas verkligen de stannar så.
Dumma vinterkräksjuka!
 
Ute är det världens snöoväder och nollgradigt, hoppas verkligen snön får ligga kvar och ej smälter bort. Sen får de ju gärna vara lite varmare än vad det vart de senaste så vi kan vara i pulkabacken lite mer än vad vi varit hittills.
Dags att hoppa in i en dusch och hoppas man känner sig lite piggare sedan, sen måste jag börja rensa i frysen och hoppas jag finner plats för allt de som jag bakade till kalaset igår...
Stackars Ebba, inte få ha något planerat kalas - Nåväl får bli efter jul!
 
 
 

Kommentarer
charlotte

tack så mkt :) åh vad gott det såg ut!!

2012-12-17 14:51:04
URL: http://charlotteholst.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0