Nu faller snön.

Godmorgon!
Äntligen faller snön över Alingsås och termometern står på -9 grader nu.  Ser inte alls fram emot att palta på mig och dra iväg till dagis nu faktiskt, gillar att det snöar men ogillar starkt att jag inte prioriterat mig själv så jag har ordentliga ytterkläder.
 
Dagen tar vi som den kommer, men jag hoppas att jag ska ta mig in till stan och börja lite med julklapparna som ska köpas (För som vanligt så har jag inte ens börjat än) Sen fyller Ebba fyra nu i dagarna med så födelsedagspresenter ska inhandlas också.
 
Slänger bara in en snabb update, har lite bråttom nu om vi ska hinna i tid ;)
 

Kommentarer
sofie

ja köpte den första julklappen idag, så ja har inte heller kommit så långt! lycka till med julklapps letandet och köp dig något varmt att ha på dig med, det är du värd!

2012-12-03 13:32:48
URL: http://blomstertappan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0