Onsdag och hopp om en bättre dag.

Godmorgon onsdag!
Detta SKA helt enkelt bli en bättre dag än igår och jag tror verkligen det kommer bli det för idag har jag iallafall lite inplanerat. Jag blir nämligen otroligt stressad av att inte göra någonting, blir alldeles rastlös inombords och mår allmänt dåligt.  Så eftersom jag har en lekdate inplanerad idag medan Ebba är på dagis så tror jag på bättre dag idag.
 
Hugo har helt plötsligt börjat gå. Innan har han gått lite mellan olika möbler och kunnat gå kanske max tio steg, men sedan i måndags så går han mer än han kryper och jag tycker det är lika fantastiskt varje gång som man ser han komma stapplandes här hemma. Det är så otroligt att allt fungerar, jag menar tänk så mycket som händer under första året och hur mycket som faktiskt ska klaffa.
 
Hugo visar sina kunskaper med blixten i ögonen ;)

Kommentarer
michaela- med syskon i magen ♥

åh. sådär är jag med! idag har vi inga planer och jag känner mig verkligen rastlös och "dålig" som borde hinna med massor då men ändå inte gör det! älskar att ha iaf en liten plan varje dag :)

Svar: Ja något litet planerat annars blir de inge bra här hemma =)
Emmelie

2012-12-05 13:03:04
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Stina

Åh, jag förstår så hur du känner! Vissa dagar känner jag att jag håller på att bli smått galen.. Vet inte om de e pga den här skitsnön som hittat även till oss men allt e så mycket jobbigare, mer energikrävande!! Ja saknar att bara kunna gå ut, inte behöva bråka me jackor, termobrallor, vantar, overaller, halskragar, mössor, vantar, raggsockar, kängor, varma ungar, smått hysterisk mamma (jag), sen kalla ungar, blöt vagn hela hallen full me snö och grus, kläder i en enda hög och så vidare..

2012-12-05 15:31:08
URL: http://Stinaohugo.blogg.se
Stina

Åh, jag förstår så hur du känner! Vissa dagar känner jag att jag håller på att bli smått galen.. Vet inte om de e pga den här skitsnön som hittat även till oss men allt e så mycket jobbigare, mer energikrävande!! Ja saknar att bara kunna gå ut, inte behöva bråka me jackor, termobrallor, vantar, overaller, halskragar, mössor, vantar, raggsockar, kängor, varma ungar, smått hysterisk mamma (jag), sen kalla ungar, blöt vagn hela hallen full me snö och grus, kläder i en enda hög och så vidare..

Svar: Ja vissa dagar är hemska, och inte så jäkla rosenrött som många beskriver det. Men att sitta inne en hel dag och bara slappa som så många gör fungerar inte för oss. Barnen MÅSTE göra något o jag med ananrs blir de kaos. Ja sommaren är bra mycket enklare!
Emmelie

2012-12-05 15:31:10
URL: http://Stinaohugo.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0