Samma löfte som vanligt.

 
Ett av två barn sover och jag sitter som vanligt i soffan och bara är för första gången under denna dag. Tur vi har en stor soffa för den är nu full av två hundar, en katt och tre människor. Kan ni tänka er hur mycket det behövs dammsugas i detta hushåll? En gång om dagen minst.
 
Jag och min syster har under dagen bestämt att peppa varandra efter nyår för att komma i bättre form. Ta våra mått och förhoppningsvis komma iväg till gymmet tillsammans. Har nästan bestämt mig för att köra en månad med Olgas PT online med, de är värt att lägga dom pengarna på mig själv om det gör att jag mår bättre. Men nej jag tänker inte banta, utan vill kunna äta vanlig mat. Jag tror inte det fungerar i längden annars faktiskt.
Så där har ni mitt nyårslöfte, haha samma som alla andra år dvs ;)
Har ni något löfte?

Kommentarer
maria

Vi dammsuger typ bara en gång i veckan här hemma hehe
Ett nyårslöfte har jag: Att njuta av livet :)

Svar: Låter bra tycker jag =)
Emmelie

2012-12-20 00:46:05
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0