Till månen och tillbaka.

Godmorgon.
 
Bestämt oss för att ta jullov nu redan, orkar inte riskera fler sjukdommar här hemma. Visst att vi redan haft de mesta man kan ha men ändå dumt att chansa och dra på sig ännu något nytt och därmed inte komma iväg med tåget mot Borlänge på söndag.
Så hur fördriver man dagen hemma med två barn med överskottsnergi?
Blir en utmaning helt klart ;)
 
Vi var ju i stan och tog syskonkort för ett par veckor sedan här i stan när dom stod i varuhuset. Resultatet blev helt okej. Synd bara att Hugo som alltid annars är så lätt till skratt vägrade bjuda på ett endaste leende.
Dock tyckte jag det var hutlösa priser, så jag tänkte nog köra en fuling och bara behålla ett fotograferat kort på barnen och skicka tillbaka "de riktiga" 800kr är det minsta beloppet att betala nämligen. Och då innehåller de en massa kort jag inte vill ha, för att beställa ett endaste ark var nämligen inte möjligt.
 
Mina underbart fina barn älskar er till månen och tillbaka.
 

Kommentarer
S

Vilken fin bild, charmtroll! :) Tycker ni gör helt rätt i att ta tidigt lov.

Svar: Tack så mycket =)
Emmelie

2012-12-19 08:42:20
URL: http://baseballwife.blogg.se
S

Tack ska du ha :) Vart i USA hade du velat åka då?

Svar: Jadu. Hm New York eller typ Florida nånstans, =) Vart bor du? Hur är de jämfört med Sverige?
Emmelie

2012-12-19 17:06:07
URL: http://baseballwife.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0