En hälsning till er fegisar.

Det finns folk som aldrig lär sig när man ska vara tyst.
Det finns folk som gillar att trycka ner andra människor.
Som hittar fel iställlet för något bra..

Jag har nog nån sån läsare tyvärr, då och då dimper det ner tråkiga kommentarer från människor som dessutom är fega nog att vara anonyma.
Skulle aldrig för mitt liv komma på tanken ens att kommentera och vara elak eller tyken på någon annans människas blogg och sedan dessutom inte kunna stå för mina ord?

Till mina andra fina läsare så vill jag säga ta inte åt er nu (vilket jag inte  tror ni gör)

Och till de andra få fega människorna som finns här vill jag bara moget nog säga...

Kommentarer
Anonym

Fan va coolt! Stå på dej!

2012-06-15 00:15:51


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0