Nya blogg.se och fina vyer.

Torsdag och dags för den låna hemfärden.. Jag bävar inför att tåget kommer vara fullt med folk som ska iväg på midsommar firande neråt landet. Bara att hoppas det går smidigt och vi slipper förseningar.
Ska hem och försöka få en tid på barnmottagningen med Hugo eftersom stackarn verkligen har ont i sitt högeröra och det hade känts bra att kolla upp det innan allt med midsommar som innebär stängda ställen.
 
Vi besökte ett otrolgit vacket ställe igår. Jag tror det var ett naturreservat som låg i en ravin. Stor lekplats och möjlighet att gå runt inne tillsammans med djur och klappa. Ebba var supernöjd och jag var minst sagt imponerad över hur fint det var.
 
Nya blogg.se har kommit till mig, tror jag ska lära mig och gilla den =) Tyvärr går det inte och ladda upp bilder här eftersom internet uppkopplingen är så otroligt långsam.
Så ni får hålla er till tåls..
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0