Trångt men mysigt.




Finns det hjärterum finns det....?

Det enda jag riktigt jag kan sakna med detta huset, ett riktigt badrum! Inte ett badrum man måste backa in och ut i. Nåväl det är ett litet hus iaf och det är bättre än en lägenhet. Och än får de ju plats i badbaljan båda två;)

Idag är det avslutning på dagis för Ebba. Jag hoppas så att det blir lite uppehåll eftersom det sker utomhus och vi ska ta med picknick. Kan säga nu att det duggar och är alldeles grått ute så chansen att det ska spricka upp känns inte så stor.
Mysigt ska det bli o se, eftersom hon går på musikförskola så är det alltid så fint ordnat, ja som en riktigt skolavslutning. Hoppas fröken väljer medverka iår, förra året vägrade hon nämligen vara med eftersom dagiskompisen som skulle sitta jämte henne inte vågade vara med. Det där med att det ska va som man övat är ju viktigt ;)

Kommentarer
Syrran

duggar?! haha jag höll ju på att drunkna när jag cyklade å lämna Nea på dagis bara för det öser ner så!! ;)

2012-06-11 08:06:11
URL: http://dellisch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0