Utelek är bra!

 
Japp jag var duktig nog att slänga ihop lite trolldeg igår, men tror bara det var kul i fem minuter innan något annat lockade mer. Denna tjej är inte så mycket för att pyssla (vilket inte jag heller är så det är väl inte konstigt) Nej ett par timmar i närmaste skog eller på lekplatsen så är hon nöjd. Ett ritkigt ute-barn och det tror jag är bra. Frisk luft håller dom friska det tror jag gärnet på, Ebba har hittills inte vart mycket sjuk alls och vi har alltid varit ute mycket.
Änsålänge uppehåll och fortsätter det så kan jag lova vi ska vara ute och passa på utan att behöva bli pisseblöta som vi blev igår.
 
Godmorgon kära ni! Föresten, varför kommenterar ni inte? Riktigt,riktigt dåligt med kommentarer nu och det är såååå tråkigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0