Värmade ord.

Har hösten kommit till Alingsås må tro? 13 grader och kall vind. INTE vad man förväntar sig och vill ha i mitten av Juni.
Lite sommar nu igen tack.

Besökt BVC idag med Ebba, första gången på ett år och det var bara en extra kontroll eftersom hennes mage strulat under lång tid tillochfrån.
Vi kör lite låglagtos och ser förbättringar, så fortsätter och köra så och hoppas det rättar till sig. En meter lång precis och låg precis på mitten kurvan gällande vikt och längd.
Fick höra av min BVC sköterska vilken fantastisk mamma jag är och att hon är övertygad att barnen får precis vad de behöver.
Kändes så roligt och höra, även om jag vetat innan att ingen är bättre mamma till mina barn än jag.
Tog en bussfärd dit med, gissa om hon var nöjd tokstollen? Att så simpla saker som att åka buss kan göra henne så lycklig...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0