Före och efter.

 
Jag har länge tänk köpa en ny matta till vardagsrummet och äntligen fick jag tummen ur.
Tycker mattor är dyrt, även om jag säkert hittade den typ billigaste som fanns på Ö&B fär 500kr. Jag gillar egentligen inte att lägga pengar på hemmet, just för att det känns så "onödigt" och jag får alltid lite dåligt samvete efteråt och tänker att jag kunde lagt de pengarna på något bättre.
Men samtidigt vill man ju trivas o ha det fint omkring sig, så får försöka samla på mig lite små saker lite då och då i förhoppning om att en gång få det sådär riktigt mysigt som jag önskar.
Nästa på listan måste nog vara ett nytt soffbord, för de där glasbordet har verkligen gjort sitt för längesedan.
 

Kommentarer
Yohannas.se

Ja mattor är jättedyrt!! Jag köpte tillslut en jag också för nåt år sen eller vad det är nu - till lillans rum.. Men sen ska de ju såklart sluta sälja den, så när man vill ha en till nu för att rummet nu är större (vi har bytt) så finns den ju inte kvar :( suck.. Är ni nöjda? Blev en härlig färgklick!

2012-10-01 20:42:34
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
stin

Hejsan! OJ, oj vad fint det blev!!!

2012-10-02 10:58:52


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0