Fredag med nattliga framsteg.

Men dra på trissor det är ju fredag redan!
Och inatt sov Hugo i sin säng ända tills midnatt och det är lite av ett rekord för honom. Visst han vaknade två gånger innan men han kunde komma till ro och somna om igen genom att jag buffade honom i rumpan, och jag slapp amma honom vilket han brukar kräva för att bli lugn.
Vid tolv fick han lite välling och sedan låg han visserligen pigg i sängen med mig i lite mer än en timma men han skrek inte!
Så endast två ammningar denna natt, rekord!
För er som följt mig vet ju vilket problem vi haft med Hugos sömn, därför är det extra härligt nätter då det funkar.
 
Dags att göra sig ordning och dra ut i regnrusket för att lämna Ebba ett par timmar, sen är det fredagsmys för hela slanten som gäller.
 
 
Snart dags för att pynta med pumpa, här har ni ett smakprov från förra året. Tänk vad Ebba växt<3
 
 
 

Kommentarer
Yohannas.se

Är han hungrig på natten då, eller är det mest att tillslut vet ni inte vad ni ska ta till? För den känslan förstår jag PRECIS, man vet varken ut eller in tillslut när man försöker trösta och söva om! :( Jättebra att det går framåt i hans dåliga sömn ju, men fortfarande på tok för jobbigt för er allihop ju! Vad händer om ni inte går in till honom alls - skriker han sig hes då? :(

2012-10-19 10:53:12
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0