Lördagsmorgon.

              
Godmorgon på dig.
Frosten ligger utanför fönstret så när man tittar ut ser det nästan ut som det snöat, känns faktiskt ganska mysigt att sitta inne och bara gotta sig denna morgon.
Vi lär få vår beskärda del av utevistelse idag ändå, jag planerar att röja undan på uteplatsen och sen har jag även lovat att köpa en pumpa och skära ut och ställa utanför till Ebba.
Hoppas jag känner mig lite piggare idag för igår hade jag nämligen ont i magen och kände mig totalt slut. Men friskt luft gör nog susen för måeendet.
 
Dags att gosa med Hugo, han är full av bus den lilla ungen.  River ner varenda pinal som står framme och är överallt. Sötaste måste vara när han kommer och gör pussljud med munnen och delar ut mängder med pussar. Att denna lilla människa redan har sån otrolig personlighet - underbart!

Kommentarer
Mimmy

Åh vilken fin familj, jättefina barn har du! Längtar så efter vår lilla förstfödda :D

Svar: Taaack snälla du!
Emmelie

2012-10-27 13:19:07
URL: http://mimmy.spotlife.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0