Mer övning och en liten minikurs.

Härligt start på veckan må jag säga!
Besökte äntligen min kompis lägenhet, för trots att hon bott i Alingsås sen i sommras så har jag fortfarande inte vart uppe hos henne utan vi har setts på andra ställen.
Mycket fint och kul att se andra sidor av staden som man inte alls är van vid att se.
 
Fortsätter öva som bara den på att fotografera manuellt , fick mig en liten snabbkurs av min vän men jag har tyvärr redan glömt de lilla jag lärde mig (typiskt mig).
Övning ger färdighet antar jag, jag ska bara våga testa med och inte va rädd för att förstöra något. Men får nog ta en träff med Becka snart igen så jag kan fortsätta att börja lära mig fota lite mer proffisionellt.
 
Dagens bilder, lättare att ta kort på naturen än barnen måste jag säga..

Kommentarer
Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Fina höstbilder
Lycka till med fotandet.
Tack för din kommentar hos mig.

2012-10-22 20:22:36
URL: http://ninaruthstrom.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0