Natt med nattskräck.

Ny vecka och återigen nya tag med träning och vikt.
Varför ska man alltid ta nya tag på måndagar som ändå går åt skogen ett par dagar in i veckan? Ja jag vill inte köra någon diet alls, vill kunna äta allt men ändå tänka mig för så jag inte ökar uppåt. Det är träning som gäller helt enkelt, hoppas bara Johan slutar i okej tid så jag hinner komma iväg ibland.
Ebba har har haft hemsk nattskräck inatt, skrikit, sparkats och slåtts innan hon efter fem minuter somnade om igen, tur hon själv inte minns något av det.
 
Igår morse passade vi på att gå ut på morgonen. Ja det har ju regnat konstant i flera veckor nästan så vi kände att lite frisk luft skulle göra susen.
Man får passa på helt enkelt, denna veckan hoppas vi på lite sol och mer utevistelse.
Hoppas du får en kanon start på denna vecka!
 

Kommentarer
sofie

stackars lite som har nattskräck, tur som sagt att hon själv inte mins det.
haha ja de där med att börja med nya tag på måndagar känns så bekant, men denna vecka har vi massor med besök inbokat. Så nej jag tar nya tag nästa måndag!
Så fin kort på er!!

2012-10-22 10:01:57
URL: http://blomstertappan.blogg.se
Em

Vad roligt att få se ett kort på er två!! :)

Svar: Hehe ja de blir inte alltför ofta =)
Emmelie

2012-10-22 16:59:05
stin

Ni vet väl om att ni är otroligt söta?

2012-10-27 19:45:34


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0