Regnigt värre.

Godmorgon fina du!
 
Jag hade ju hoppats på fint väder i helgen så vi kunde promenera hela familjen uppe i hjortgården, men tji fick jag för idag öser regnet ner och det är bara 6 grader ute.
Igår fick vi äntligen köpt vinterkläder till Ebba, ja tyvärr kostar ju det en heldel men just med vinterkläder så tycker jag man ska satsa på det man verkligen vet man är nöjd med och fungerar, inget att spara in på där inte.
Så det blev en overall från didriksson och en jacka från nameit, alltså är bägge barnen redo för vintern nu vilket känns himla skönt.
 
Planerna för dagen är att besöka en loppis här i stan och se om man kan fynda något skoj, jag håller nämligen på att fynda leksaker och sådant för att dra ner kostnaden för kommande födelsedagar och julafton. Helt sjuka priser för nya leksaker och man kan nog spara många hundralappar genom att köpa lite begagnat och lite nytt, tror nämligen inte barnen bryr sig ett skvatt!
 
Mer uppdatering ikväll, och förhoppningsvis med lite nyare bilder då jag helt glömt använda mig av kameran.
Ebba dock är fortfarande lika motvillig att vara med på bild utan att se ut såhär ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0