En dålig vana som jag är beredd att ha.

Godmorgon.
 
Sen Hugo har börjat få en halv flaska välling om natten så sover han faktist liiiite bättre. Han är iallafall inte vaken och skriker lång tid utan kommer till ro och somnar om efter flaskan. Jag inser att han egentligen inte behöver äta på natten, men om han sover bättre på det så är det en dålig vana jag är beredd att ha. Han får ju kvällsvällingen strax efter sex på kvällen, så han kan ju faktiskt vara lite hungrig framåt två tiden på natten.
 
Idag väntar vi besök från en kompis som jag inte träffat sedan i sommras, sen dess har hennes familj utökats med en liten lillasyster. Trebarnsmamma och yngre än mig, inte dåligt det =) Perfekt med lite besök eftersom det återigen är riktigt skitväder ute.
 
Tittar ibland bilderna på bloggen och inser att Ebba är inte med lika mycket på kort längre.
Ja här har ni anledningen, så fort en kamera kommer fram ser hon nämligen ut typ såhär på varje bild - tokunge!

Kommentarer
Sandra på Ön

Vilket charmtroll hon är :)

Tycker att det är helt rätt att ge honom välling om ni får sova bättre, "dåliga vanor" brukar gå bort av sig själv eller så kan man ta det när man är piggare :)

2012-09-25 08:32:56
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com
Frida

Hahahah! Precis samma här. Det går inte att fota storebror i huset. Han sätter antingen upp handen och ropar NEEEEEEJ eller så gör han grimaser som Ebba!

Ska du snacka om dåliga ovanor... ;-) Iris har tom igår ammat två ggr per natt. Natten mot idag tog hon välling på natten och somnade om för första gången, och andra gången orkade jag inte gå upp så hon fick bröstet. Jag skulle vara supernöjd om hon bara åt en gång per natt! :-D

2012-09-25 21:27:57
URL: http://elskebarn.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0