Nackdelen med att ha djur.

 
1600kr fattigare efter dagens vetrinärbesök.
Känns riktigt surt att spendera så mycket pengar, men självklart är det värt varenda krona om hon blir av med besvären sedan.
De undersökte henne noga och vi fick medicin för öroninflamation, vaxpropp och även shampo för de irriterade tassarna som med största sannolikhet drabbats av svamp. Inte populärt ställe och vara på tyckte Tilda och hon lär knappast vifta på svansen och vilja gå in nästa gång vi kommer dit.
Nackdelen med att ha djur är sånt här, tur de varit väldigt friska och man slipper sånt här annars.
 
Nu ska jag starta och titta på lite avsnitt av Greys Anatomi sesång 8, jag har nämligen missat massor! Till detta äts såklart det obligatoriska fredagmyset. Jag må äta noga och efter viktväktarna och räkna points och allt sånt, men fredagsmyset vägrar jag ge upp=)
 
Ps, bild och pris på de virkade rosa banden kommer upp inom kort. Allt hon får in kommer skänkas till bröst cancerfonden.
 
 

Kommentarer
Amse

Det där var fel öronrengöring om du gick efter det jag sa ju, den har inte samma effekt. hahah vad fan tror du jag upprepade namnet åttio gånger för. Just so you know

2012-09-29 09:26:52


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0