Onsdag morgon.

Godmorgon.
 
Det blåser halv storm här idag och jag ser inte fram emot att gå ut överhuvudtaget.  Hugo har dessutom feber, men det är inget som märks på det lilla energiknippet och jag tror bergis det beror på att han får tänder.
 
Ebba fick gå till frisören igår, riktigt nöjd tjej med nyklippt hår och guldspray i.  Det var minst sagt välbehövligt att toppa lockarna lite och få ordning på den långa luggen.
Tänk att ungen snart är fyra år? Helt otroligt och innan jag vet ordet av går la hon i skolan.
Ska kolla upp lite aktiviteter för henne idag tänkte, så hon får komma iväg o göra något lite på egenhand ibland. Dans har hon ju gått på tidigare men då var hon för liten, 1,5år senare tror jag hon är mogen. Allra helst hade hon nog ridit och hållt på med hästar men jag tvivlar att det finns för så små barn?
 
Nej nu får jag sätta fart att göra ordnign mig och plocka lite här hemma innan vi ska gå till dagis.
 

Kommentarer
Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

vilken vacker bild!

2012-09-05 09:12:15
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
sofie

ja det går så fort med de små, för fort! jag har ingen aning om det finns ridlektioner för så små, men tror att min storasyster började när hon var fem! men det var ju evigheter sen! hoppas hugo mår bättre och att ni inte blåser bort ute!

2012-09-05 13:52:25
URL: http://blomstertappan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0