September och Alingsås barnkalas.

 
September och morgonen bjuder på det där vita täcket utanför - dimman som hör hösten till.
Nåväl nu sägs det klarna upp och bli fint väder idag och det passar ju perfekt eftersom stora barnkalaset är i stan just idag!
 
Annars har jag agerat mänsklig napp åt grabben hela natten, så fort jag flyttat mig så har han vaknat hysteriskt ledsen. Jag måste ta tag i det snart och bara bryta vanan vid att ligga o snutta, men jag har helt enkelt inte orken. Vi får ta nån helg och låta Ebba sova hos mormor så får Johan hjälpa mig med Hugo på natten helt enkelt.
 
Dags för en dusch och sedan in på roligheterna i stan, det här ska bli en bra dag! - Godmorgon.

Kommentarer
Malin Wallin

Jättefin blogg, allt bra med dig? :D

Kram!

2012-09-01 12:50:53
URL: http://mwallin.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0