Söndag.

Godmorgon söndag.
 
Sovit som en kratta inatt och Hugo har vaknat minst en gång i timman. Försöker desperat få honom sluta använda mig som napp nattetid men det funkar inget vidare.
Ebba vaknade dessutom med hemsk växtvärk i benen inatt och bara skrek av smärta. Johan fick försöka få i henne alvedon men det gick inte alls (hon som annars gillar medicin och glatt tar det när de behövs).
Dagen kan alltså bara bli bättre än natten ;)
 
Kan ni inte tipsa mig om lite mammabloggar?
Vilka gillar ni?
Jag håller på och rensa lite på mitt bloglovingkonto och behöver lite nytt och fräscht på listan helt enkelt.
Så har du en blogg? Lämna en kommentar så jag hittar dig.
 
Dags att ta tag i morgonens alla bestyr!
 
lite höstdystert jag vet!

 

Kommentarer
sofie

vilken natt ni haft, stackare. hoppas nästa natt blir bättre! men det fungerar det att han sover med napp? eller ja, ni har väll säkert testat allt och är kanske hopplöst trötta på alla frågor och råd! sorry!
hösttrött men fin!
hoppas du mår bättre idag!

2012-09-09 09:38:48
URL: http://blomstertappan.blogg.se
Yohannas.se

Jag har maaaaassa bra bloggar ju :) haha.. Hmm... synd du inte kan se min Bloglovinlista liksom, för blir ju drygt å länka en rad bloggar :/

2012-09-09 19:57:46
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0