Tråkigaste dagen någonsin.


Världshistoriens tråkigaste och längsta dag har detta varit.
Regnet har fallit och det har blåst och verkligen känts som höst. Ebba har inte lyssnat ett skvatt under hela dagen och missade därmed chansen till att besöka leklandet.
Gnälligt hos lilleman som får tänder och en morsa som känt sig lite lätt på bristingsgränsen efter nattens vakna timmar (då jag försökte att Hugo inte skulle använda mig som napp) Gick inte alls, han skrek konstant i två timmar och kräktes nästan av det, så ja jag gav upp.. 1-0 till Hugo.
 
Kvällen var iaf mysig med kvällsmat framför tvn och bingolotto. Tyvärr ingen vinst dessvärre :(
 

Kommentarer
Stina

Åh, Hugo e likadan just nu!! Det är sura och arga miner mest hela tiden och han testar varenda liten gräns som finns. Så tråkigt är det men ja vet att de går över... Fast ibland undrar ja vem som bytt ut min glada o goa lille unge,, för den vi har nu känner ja knappt igen alls :(

2012-09-03 08:11:13
URL: http://Stinaohugo.blogg.se
Yohannas.se

Åh fyyyy vilken pärs :(

2012-09-03 13:52:05
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0