Tur vi tog vara gårdagens fina dag.

Jag skulle nog behöva sisådär 8 timmars sömn per natt för att må bra.
Sen Hugo kom tror jag jag får max  5 timmar per natt och då inte sammanhängande eftersom han vaknar minst varannan timma. Min söta lilla unge, världens goaste dagtid men en riktig skitunge nattetid:)
 
Tur vi tog vara på vädret igår och var ute precis hela dagen för idag hänger det mörka gråa moln och det ser ut som om regnet skulle kunna börja falla vilken minut som helst.
Får ge oss ut och plocka lite löv och göra lite höstbilder idag om vädret fortsätter vara som det är. Jag är verkligen ur usel på att komma på aktiviteter inomhus eftersom jag inte är någon pysslig person med tålamod för fem öre.
Sen tror jag lite på de där att mycket friks luft ger friska barn!
 
Dags att bädda sängar och plocka undan efter frukosten, glammigt värre! ;)
Bjuder på lite bilder från gårdagens utevistelse!
 

Kommentarer
Yohannas.se

Saaaaaamma här, jag är INTE nån leka-inne-typ! Jag är inte så lekfull mamma utan visar mer vardagen, och pratar och förklarar hellre! :) Min sambo är tack och lov desto mer kreativ och så!! Vi kompletterar väldigt bra där!

2012-09-11 09:08:14
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0