Vilket väder.

Herregud vilket underligt väder vi haft idag alltså. Imorse när vi drog iväg till dagis så ÖSTE det verkligen ner, helt otroligt mycket regnade det. Tur de slutade så jag kunde fortsätta promenera lite medan Hugo sov i vagnen och så de där små hårbollarna fick sig en lite längre promenad.
 
När jag kollade rakt fram så möts jag av detta och tänker - yes vi kanske kan besöka lekplatsen och fördriva lite tid.

Går sedan över gatan och kollar självklart åt vänster efter bilarna, ja där gick planerna i stöpet.

 

Men, men fick mig en liten promenix iaf tillsammans med en kompis och hennes barn. De letade löv för att kunna göra lite höstteckningar någon dag framöver.
Kan även tilllägga att lunchen smakade extra gott denna regniga dag - fisksoppa.
Soppor hör hösten till, synd jag är så dålig på att laga det. Idag improviserades det ihop något som faktiskt blev riktigt lyckat! Recept delar jag med mig av framöver.
 
Till er som kommenterar annonymt, jag svarar här bland mina kommentarer så håll utkik där!

Kommentarer
maria

Det receptet vill jag gärna ha!

2012-09-18 22:06:06
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se
DIYS

Höstens färg är ju vinrött, tycker du att det är snyggt? Kommer du att använda vinröda plagg i år? :) <3

2012-09-19 15:09:40
URL: http://diys.blogg.se
Yohannas.se

hahaha... samma här, båda gångerna jag asat mig ut på promenader har det börjat regna efter halva tiden... HAGEL och svinkallt regn!!!

2012-09-20 18:30:54
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0