Dåligt med energi.

Godmorgon.
 
Ännu en ny vecka har startat och jag hinner inte med i svängarna som vanligt. Ebbas sista vecka som fyraåring, helt otroligt att vi på lördag har en femåring i huset - det känns stort!
Jag har både prov, kalasförberedelser osv att fundera på men jag känner mig så otroligt orkeslös till allt just nu. Jag misstänker att det är en kombination av dålig mat, ingen träning, stress och dåligt ljus som gör mig så himla trött. Jag måste helt klart ta tag i de två första grejerna men jag har helt enkelt ingen aning när jag skulle ha tid till att träna bara, hemmaträning får det bli isåfall.
 
Måste som vanligt stressa igång här, barnen fortsätter med att chocka med att sova förbi vanliga tiden och jag får nog börja ställa klockan på första gången sedan Hugo föddes.
Önskar er en fin dag.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0