Kalas.

 
Under eftermiddagen fick vi åkt iväg på kalas hos min pappa, plastbrorsan fyllde nämligen 25 år och det är ju viktigt att man firas på stora dagar.
Ebba och Alice fick äran att gå med pappa och tända elden, och Ebba kände sig nog bra stor som fick hjälpa till att bära veden och att Alice ville hålla hennes hand när dom tände på.
Det känns som om jag har galet mycket sömn att ta igen, så ska alldeles strax bädda ner mig i sängen men först måste jag kolla igenom vad vi köpt för julklappar och vad mer som verkligen måste köpas. Vi satsar inte på att överköpa för köpandets skull i familjen, men klart barnen ska ha klappar under granen. Denna julstress alltså, samma visa varje år och jag är alltid ute i precis sista minuten. Önska mig lycka till med att spendera tiden på stan imorgon tillsammasn med alla andra miljoner människor som liksom jag är ute i sista stund.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0