Mor och son.

Idag har jag och den här lilla gossen fått ett par timmar egentid med varandra, riktigt mysigt och välbehövligt och ge honom all uppmärksamhet ett tag.
Ebba var utlånad till en släkting som hade bett om att få ha henne ett par timmar, så hon hade det riktigt bra iväg på egenhand hon med.
Det slår mig hur otroligt lätt och smidigt det är med ett barn, och jag kan inte för mitt liv förstå hur jag kunde tycka att jag hade lite tid förut om man jämför med nu? ;)
I vilket fall som helst så måste jag bli bättre att ha de båda för mig själv ibland, för jag tror bägge två mår bra av det.
Så idag har vi stekt pannkakor, varit ute och gungat och hör och häpna (!) legat i soffan och myst framför en film!
Och det är helt galet vad jag älskar denna pojk, denna intensiva, bestämda och framförallt busiga pojke! Haha det är något riktig Emil i Lönneberga över honom!
 
Idag har jag och
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0