Ostbricka.

 
En ostbricka som nyss ätits med lillasyster Olivia och Ebba, man känner sig som vanligt sådär galet mätt efter att ha småätit olika kex och ostar.
Efter att Ebba har nattats av Olivia så ska jag genast lägga mig och kolla lite serier och hoppas jag somnar i tid, men det lär jag göra eftersom jag är himla trött denna kväll. Dessutom kan jag behöva de timmarna som bjuds på, Johan är nämligen ute ikväll och har fått för sig att han ska sova över hos någon jobbarkompis inatt och det innebär ganska mycket jobb för mig inatt om barnen sover lika dåligt som de tenderar att göra vissa nätter. Nej jag känner att snart är det min tur att komma iväg på roligheter, men jag som nästintill aldrig dricker skulle behöva hitta någon som är på samma plan som jag, någon som kan tänka sig ut att göra något annat än hänga på klubben liksom ;)
 
Önskar er en fin helg, och hörrni? - Det är jullov!

Kommentarer
Syster

Jag hittar gärna på något... UTAN alkohol.. Bara du å jag!

Svar: Låter som en god idé syster <3
Emmelie

2013-12-20 21:48:12


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0