En bättre dag imorgon?

Idag har vart en sån dag då jag helst av allt velat ha en paus knapp, den hade jag använt mig av flitigt just denna dagen vill jag lova. Har känt mig nere, lättirriterad och allmänt ouppskattad och då vill man faktiskt bara vara ensam ett tag. Förstår inte varför jag mått så dåligt de senaste, riktigt tråkigt och jag vill verkligen inte fortsätta i en ond spiral neråt. Ett steg i rätt riktning blir kanske att få jobba lite, ska ju som sagt bli kontaktperson och ska på möte med chefen på onsdag - så håll tummarna!
 
Försökte skingra mina tankar idag genom en långpromenad i solen, och lite bättre blev det faktiskt. Man måste verkligen ta vara på de få soldagar vi har såhär års känner jag.
Mätt i magen efter kvällens otroligt lättlagade mat, men ibland har man faktiskt inte orken till annat. Ska lägga mig ner lite här i soffan nu och hoppas på en bättre dag imorgon.
 
Hoppas du får en trevlig lördagskväll!
 
Från promenaden:
Kvällsmat:

Kommentarer
michaela- med syskon i magen ♥

kram på dig. hoppas morgondagen känns bättre!

2013-02-02 20:30:32
URL: http://minahartanochjag.webblogg.se/
charlotte

nu vart jag hungrig när jag såg mackorna..

Svar: Haha då får du göra, de måste ju va de lättaste och snabbaste att fixa hemma =)
Emmelie

2013-02-04 00:00:54
URL: http://charlotteholst.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0